Vragen Vitamin K2 , C , Progest

Dierlief87

Member
Joined
Dec 24, 2018
Messages
40
Ik lees dat vitamine K2 erg belangrijk is en ik vraag me af hoeveel K2 je nodig hebt. Hoeveel brie kan ik eten? er is veel k2 in brie. en over vitamine c. aajon vindel zegt dat vitamine c voorkomt in rauw vlees en weston-prijs zegt dat vitamine c in de bijnieren zit. en weston-prijs zegt ook kabeljauwleverolie met boterolie, je krijgt voldoende d3 en k2 en vitamine a op een nauwkeurige schaal. Ik eet nu 100 gram lever per week. en eet brie voor 200 gram k2. Doe ik het goed? Ik ben nu 8 weken straal turf en ik word alleen maar zieker en dikker en lelijker! ! !
kijk naar wat ik verkeerd doe.
progest e die ik gisteren ontving kost $ 30 en moest $ 13 $ 43 betalen en 27 dagen later moest ik het ophalen bij het postkantoor en moest ik 19 euro betalen. dus samen 61 euro. is er niet ergens anders te koop?
 
Joined
Nov 21, 2015
Messages
10,519
I read that vitamin K2 is very important and I wonder how much K2 you need. How much brie can I eat? there is a lot of k2 in brie. and about vitamin c. aajon vindel says that vitamin c occurs in raw meat and Weston-price says that vitamin c is in the adrenal glands. and weston price also says cod liver oil with butter oil, you get enough d3 and k2 and vitamin a on a precise scale. I now eat 100 grams of liver per week. and eat brie for 200 grams of k2. Am i doing it right? I am now 8 weeks of jet peat and I only get sicker and thicker and uglier! ! !
look at what I'm doing wrong.
progest e I received yesterday costs $ 30 and had to pay $ 13 $ 43 and 27 days later I had to pick it up at the post office and I had to pay 19 euros. so together 61 euros. is not there somewhere else for sale?
 
EMF Mitigation - Flush Niacin - Big 5 Minerals
Back
Top Bottom