Raw Eggs

Dierlief87

Member
Joined
Dec 24, 2018
Messages
40
[QUOTE = "GreekGod, post: 307346, member: 7699"] Hier is mijn ervaring met rauwe eieren, 55+ man. Ik heb in de afgelopen 6 tot 8 jaar ongeveer 4000 rauwe eieren gegeten die ik rechtstreeks van een boer in de VS heb gekocht. Ik ben nooit ziek geworden, helemaal niet, zelfs niet één keer. Er waren misschien 2 of 3 eieren die slecht waren van al die, ze stinken en ik gooide ze weg. Om het beste effect te krijgen, moet je echt een paar dagen achtereen ongeveer 4 tot 6 op een dag eten. Ik neem dagen en weken waar ik er geen eet. Laat je lichaam beslissen. Soms doe ik alleen de dooier, misschien 2 of 3 tegelijk. Normaal eet ik ongeveer 2 eieren per keer, voeg ik een theelepel olijfolie, een scheutje appelciderazijn toe en probeer ik daarna een halve theelepel rauwe honing te eten. Naar mijn mening krijg ik een hormonenboost, sterkere spieren, goed denken, een beetje een facelift-effect en minder rimpels. Ik doe het graag op een lege maag. Meng niet met fruit of groenten. Soms voor een verandering van tempo, doe ik de 2 eieren met een beetje toegevoegde room, en een beetje honing. Het is een harde eierpaardachtige drank. Ik ga op 60, maar mensen denken dat ik in de dertig ben, of misschien 40. [/ QUOTE]

I have been eating raw eggs since half a year. I followed aajon and egg that I can not really digest. they say it blocks biotin. I also eat raw pollock 100 grams of 150 iodine.
 

Similar threads

Back
Top Bottom