Dutch Topic

Experienced

Member
Joined
Feb 28, 2017
Messages
877
ik heb geen idee waar je hebt over hebt nu.
wat betekend vgm?
En bicarbonaat is wat anders dan aspirine.
Bicarbonaat word gebruikt samen met aspirin zodat je niet bloeding krijgt.

VGM= "volgens mij "

Het is niet echt verstandig om alleen aspirine uit Buitenland te halen als je zo nu zegt dat je normale aspirine ook kan kopen in het supermarkt.

Enige verschil tussen buitenlandse producten zoals Aspirine is zonder vulling of dergelijke bijproducten en USP grade aspirine.

Als ik jou was zal ik toch niet uit het buitenland aspirine zitten kopen want tis niet echt waard nee. Maar altijd uit je zelf keuzes nemen wat het beste voor jou uitkomt.

En ook kan het problemen veroorzaken tijdens bezorging bij de douane. Maar mij betreft als je iets uit de buitenland koopt dat bijvoorbeeld Cascara Sagrada, Pregnenolone etc verstandiger is.
 

Hgreen56

Member
Joined
Apr 8, 2020
Messages
723
Bicarbonaat word gebruikt samen met aspirin zodat je niet bloeding krijgt.

VGM= "volgens mij "

Het is niet echt verstandig om alleen aspirine uit Buitenland te halen als je zo nu zegt dat je normale aspirine ook kan kopen in het supermarkt.

Enige verschil tussen buitenlandse producten zoals Aspirine is zonder vulling of dergelijke bijproducten en USP grade aspirine.

Als ik jou was zal ik toch niet uit het buitenland aspirine zitten kopen want tis niet echt waard nee. Maar altijd uit je zelf keuzes nemen wat het beste voor jou uitkomt.

En ook kan het problemen veroorzaken tijdens bezorging bij de douane. Maar mij betreft als je iets uit de buitenland koopt dat bijvoorbeeld Cascara Sagrada, Pregnenolone etc verstandiger is.


ah ok, nou volg ik je weer.
ik dacht overigens dat vit k beschermt tegen bloedingen. Dat bicarbonaat dat ook doet hoor ik nu voor het eerst. (weer wat geleerd)
Voor alle duidelijkheid je bedoeld Baking Soda / Natrium Bicarbonaat toch?
 

Experienced

Member
Joined
Feb 28, 2017
Messages
877
Voor alle duidelijkheid je bedoeld Baking Soda / Natrium Bicarbonaat toch?
Klopt!

Dus neem alles rustig aan kijk in gerust onderzoek een beetje meer neem je tijd voordat je iets uit het buitenland gaat kopen.

Je mag met elke vraag terecht!

:hattip
 

Experienced

Member
Joined
Feb 28, 2017
Messages
877
aan je manier van schrijven te zien dacht ik al zoiets ;-)
Gaat niet om dat ik een Turk ben of iets anders gaat eromdat het een beetje laat is en ik hou niet van schrijven.

(*edit)

Is ook de reden dat ik steeds ouder word :D:confused:
 

PeskyPeater

Member
Joined
Feb 24, 2019
Messages
969
Location
netherrealm
Dr Peat vertelde dat DHEA moet oplossen in olie, omdat het dan anders metaboliseerd, denk minder omgezet word naar estradiol.

bijv. flesje met dropper vitamine E of K2 in olijfolie aanschaffen en daarin DHEA oplossen.
 

PeskyPeater

Member
Joined
Feb 24, 2019
Messages
969
Location
netherrealm
Ik zou gewone aspirine nemen vd eigenmerk kruidvat, maar geen alka seltzer nemen omdat er citroenzuur in zit waarover DR Peat vertelde dat door veranderde productieprocess die contaminaties kan hebben. - edit

edit. bijwerkingen en bloedingen voorkomt men als je aspirine neemt met k2 of kaas, en zorgt dat je regelmatig glycine binnenkrijgt via collageen rijk vlees : frikandel , ossenstaart, bottensoep of sukadelappen en rundergehakt
 
Last edited:

PeskyPeater

Member
Joined
Feb 24, 2019
Messages
969
Location
netherrealm
Hoe maak je lever meer eetbaar?

plakjes rundlever of kalfslever paté op een plak courgette met daarop een pittige plak kaas en eventueel een zoetzure augurk. Een komkommer is ook een alternatief voor courgette.

enjoy
 

Smelly5

Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
165
Location
Australia
I find the hollinger bio orange juice is very good. Only orange juice ive found that doesn't irritate my stomach. Seems to be very good quality.
Boasts 100% oj as ingrediants. Does not need to be fresh, is shelf stable.
It's quite expensive 5€ for 1L
 
EMF Mitigation - Flush Niacin - Big 5 Minerals
Back
Top Bottom