Dutch Topic

Bertje

Member
Joined
Dec 9, 2018
Messages
37
Ik denk dat de gedachte achter de richtlijnen van peat goed zijn, maar moeilijk haalbaar. Als ik het goed begrijp is zetmeel slecht, en bovendien is brood gemaakt met PUFA. Ik moet bovendien nu echt weer minderen met de vochtiname want ik pis me weer eej ongeluk en krijg weer allemaal neurologische klachten door overhydratatie, ik weet dat zout daarbij moet helpen alleen dus niet bij mij, hoeveel ik ook in neem. Misschien dat ik kant en klare pakette met rijst kan meenemen op mn werk om die te eten, nogmaals ik kan absoluut niet teveel vocht verdragen. Peat zegt zelf alleen te drinke als je dorst hebt, teveel vocht bij mense die hypo zijn is gevaarlijk. Nee ben nooit geprikt voor reverse t3 en ben ook niet van plan dat te doen. Ben helemaal klaar na 10 jaar onderzoek met al die dokters en ziekenhuizen die alleen aan symptoom bestreiding doen.
 

Bertje

Member
Joined
Dec 9, 2018
Messages
37
Trouwens zit nu te denken dat ze mn schildklier wel al eens onderzocht hebben... pfff heb zoveel onderzoeke gehad dat ik het al nie meer weet.. maar 1 ding staat vast, nooit is er iets uitgekomen
 

Redshine

Member
Joined
Oct 21, 2018
Messages
77
Ik vroeg mij eigenlijk nog af of er Nederlanders zijn met ervaring met de rode lampen. Heb natuurlijk al vol enthousiasme op een philips lamp geboden op marktplaats haha (lijkt mij heerlijk weer eenseen warme straling op de huid) maar zoek toch eigenlijk wel naar ervaringen :shame:
 

Vinero

Member
Joined
Feb 20, 2013
Messages
1,551
Age
32
Location
Netherlands
Ik vroeg mij eigenlijk nog af of er Nederlanders zijn met ervaring met de rode lampen. Heb natuurlijk al vol enthousiasme op een philips lamp geboden op marktplaats haha (lijkt mij heerlijk weer eenseen warme straling op de huid) maar zoek toch eigenlijk wel naar ervaringen :shame:
Ik gebruik red light mini device. Elke ochtend 1-2 minuten in mijn gezicht. Ik merk dat ik meer energie ervan krijg en vrolijker ben.
https://redlightman.com/product/red-light-device-mini/
 

Redshine

Member
Joined
Oct 21, 2018
Messages
77
Ik zag dat de lampen van red light man al vaker genoemd werden. Ga vanavond denk ik nog maar even kijken hoe ik het moet bestellen enz.

Gebruik je het alleen in de herfst/winter?
 

Bart1

Member
Joined
May 21, 2018
Messages
445
Ik gebruik gewoon een gloeilamp ben het aan het opbouwen, lijkt positief te werken.
 

Mufasa

Member
Joined
Jun 10, 2016
Messages
624
Voor de opties overdag op werk.

Ik eet meestal van menno 1 groffe tarwe desembol (500g) per dag, met als beleg: kaas, fruit, jam of leverworst.

Daarnaast een pak skyr van weerribben met kaneel en vers tropisch fruit.

Ik ga echt super goed met dit overdag en heb geen wortels/champignons meer nodig voor vezels.
 

Mufasa

Member
Joined
Jun 10, 2016
Messages
624
Ik vroeg mij eigenlijk nog af of er Nederlanders zijn met ervaring met de rode lampen. Heb natuurlijk al vol enthousiasme op een philips lamp geboden op marktplaats haha (lijkt mij heerlijk weer eenseen warme straling op de huid) maar zoek toch eigenlijk wel naar ervaringen :shame:

Ik gebruik de full body 2.0 lamp van redlightman in de ochtend.
 

Vinero

Member
Joined
Feb 20, 2013
Messages
1,551
Age
32
Location
Netherlands
Ik zag dat de lampen van red light man al vaker genoemd werden. Ga vanavond denk ik nog maar even kijken hoe ik het moet bestellen enz.

Gebruik je het alleen in de herfst/winter?
Nee ik gebruik het iedere dag, welk seizoen het ook is. Natuurlijk is het in de zomer minder nodig, aangezien je dan zonlicht krijgt.
 

Bertje

Member
Joined
Dec 9, 2018
Messages
37
Hey ff vlug een vraagje, hoe betrouwbaar is cronometer? Ik zie namelijk dat er in de cool best sinaasappelsap best veel calcium zit vergeleken met normale sinaasallelsap, waarom zou dat zijn en klopt dat wel?
 

Bart1

Member
Joined
May 21, 2018
Messages
445
Hey ff vlug een vraagje, hoe betrouwbaar is cronometer? Ik zie namelijk dat er in de cool best sinaasappelsap best veel calcium zit vergeleken met normale sinaasallelsap, waarom zou dat zijn en klopt dat wel?
Geen idee. je kunt ook zelf items aanmaken he ? Er staat niks op het pak vermeld bij coolbest over calcium ?
 

Bart1

Member
Joined
May 21, 2018
Messages
445
Vraagje hier. Weet iemand hoe je hier aan progest-E kan komen in Nederland ? Volgens mij wordt het door de douane onderschept als ik het uit amerika haal.
 

mjs

Member
Joined
Sep 4, 2016
Messages
24
Location
The Netherlands
Heb het zo 1,5 jaar geleden (misschien wat langer) gewoon in UK online gekocht en zonder problemen ontvangen, verbaast me als dat nu zo anders zou zijn.
 

Hgreen56

Member
Joined
Apr 8, 2020
Messages
723
Weet iemand waar je goedkoop aspirine poeder kan aanschaffen en kan betalen met i-deal?
De goedkoopste wat ik tot nu toe kan vinden is bayer aspirine 500mg/20 tabs voor 3.95 euro
 

Experienced

Member
Joined
Feb 28, 2017
Messages
877
Weet iemand waar je goedkoop aspirine poeder kan aanschaffen en kan betalen met i-deal?
De goedkoopste wat ik tot nu toe kan vinden is bayer aspirine 500mg/20 tabs voor 3.95 euro
meest handige lijkt mij HealthNatura ik weet niet of je tot Paypal beschikking hebt?

zowel dan probeer ff is te kijken

LifeGivingStore gaat ook proberen om DHL bezorging Voort te krijgen dus als ik jou was zou ik op de hoogte blijven met zulke Webshops hun verkopen namelijk USP grade Aspirine.

ik zou geen USPS Bezorging nemen want het duurt behooorlijk lang totdat het bezorgd is.
 

Hgreen56

Member
Joined
Apr 8, 2020
Messages
723
meest handige lijkt mij HealthNatura ik weet niet of je tot Paypal beschikking hebt?

zowel dan probeer ff is te kijken

LifeGivingStore gaat ook proberen om DHL bezorging Voort te krijgen dus als ik jou was zou ik op de hoogte blijven met zulke Webshops hun verkopen namelijk USP grade Aspirine.

ik zou geen USPS Bezorging nemen want het duurt behooorlijk lang totdat het bezorgd is.
Ik heb ooit eens paypal gebruikt maar jaren geleden. Teveel gedoe. misschien dat nu makkelijker is gemaakt...
En gezien er altijd shipping kosten erbij komen vraag ik mij af of het dan nog wel de moeite waard is?
 

Experienced

Member
Joined
Feb 28, 2017
Messages
877
Ik heb ooit eens paypal gebruikt maar jaren geleden. Teveel gedoe. misschien dat nu makkelijker is gemaakt...
En gezien er altijd shipping kosten erbij komen vraag ik mij af of het dan nog wel de moeite waard is?
Het is zeker de moeite waard! Je kan je bank ermee koppelen.
 

Hgreen56

Member
Joined
Apr 8, 2020
Messages
723
Het is zeker de moeite waard! Je kan je bank ermee koppelen.
ik bedoel, is het kwa kosten de moeite waard om aspirine in het buitenland te bestellen gezien er shipping kosten erbij komen en uiteindelijk de zelfde prijs besteld als in de kruidvat (?)
 

Experienced

Member
Joined
Feb 28, 2017
Messages
877
ik bedoel, is het kwa kosten de moeite waard om aspirine in het buitenland te bestellen gezien er shipping kosten erbij komen en uiteindelijk de zelfde prijs besteld als in de kruidvat (?)
Je kan alka seltzer kopen wat mij betreft.

Of probeer ebay voor alka seltzer producten vgm heb je alka seltzer met bicarbonate.

(*EDIT)

Alka Seltzer Bruistablet 20TB | voordelig online kopen | De Online Drogist

Losse bicarbonaat kopen op internet kan ook in de supermarkt verkocht worden.
 

Hgreen56

Member
Joined
Apr 8, 2020
Messages
723
Back
Top Bottom